My SouL...


Sunday, December 30, 2007

menjelang tirai 2008.. kite di mana..?

@ home sweet home :: time - 10.25pm :: while watching Diva Popular @ Astro Kirana...

Assalammualaikum....

kenyang nyer perut ... k.lin my new housemate bwk mknan mcm nk mkn 10hr... tp Alhamdulillah.. rezki ... thnx ti k.lin yg skrg duk sibuk mengmas bilik sambil aku hanya melihat je.. haha... aku nk tolon die takmo...

ok.. menjelang 2008.. meh kiter citer psl azam thn baru...

aku ade 3 azam or 4 kut... (lagi satu azam setiap thn tp x pernah tercapai..hehe)

Azam 1 - aku nak siap kan sume kerja2 yg tertangguh @ gitu2...

Azam 2 - nk siapkan website or buat baru utk gitu2... sume ni utk semoga ade yg memandang kembali.. hmmm.. we'll see...

Azam 3 - hmmm ... ni yg plg tak disangka2 oleh rakan2... tp amat disokong org tue ku... thn dpn aku nk stat blaja menjahit.. aaahhhh.. doakan saye.. hehe....

yg last but not least... haha... ni klu ckp, mesti sume jeler lidah blk... ok..ok.. azam nyer yelah NAK KURUS....!!! haha! yeee.. doakan saye... haha....

apepepun kenangan 2007 byk gile... saat indah suke duke... aduhhh... 2007... pergi la engkau bersama memori yg akn aku simpan dlm diary kehidupan... thn ni segala pengalaman byk mengajar ... utk mnjadi lebih matang.... ade kekesalan namun itu sume dugaan .... aku harap, tiada kedukaan lg di mase dpn... yg manis dikenang dan yg pahit buang dlm swimming pool!!! haha...

but what eva it is... ape yg terjadi, membuat aku lebih menghargai & menyayangi diri sendiri.... aku harus lebih bersyukur kerna ade yg lebih merana dgn nasib yg menimpa, contoh sprti ape yg dilalui keluarga Arwah adik Nurin yg ditemui mati dan dibunuh dgn kejam n didera secara seksual.. hanya satu harapan, moga siapa yg kejam diluar tu yg masih bebas, tak kena didunia, pasti akhirat akn menunggu... Al-Fatiah buat Adik Nurin....

thn ni pun aku cukup hepi, sbb aku mulakan hidup bru, tggl dirumah yg aku sewa... mngkin skrg aku tak mampu nk beli umah tp at least, aku dpt juga tggl dirumah dan skit2 dapat buat hobi bru iaitu menghias umah, sblm ni da 4 thn aku tggl di "penthouse"... (haha.. pada sape yg tau maksunyer) tp apepun, aku ttp hepi di man saje aku tggl... sume ttp memberi memori yg terindah untuk diri aku...

aku harap thn dpn akan menunggu aku dgn segala cabaran dan pencapaian dan kejayaan yang bakal ditempuhi buat diri ini .. Ya Allah.. dgrkan lah doa ku ini.. Amin....

well... tomorrow will be the last day of 2007... i will miss u 2007 n welcome 2008!! here we come... yehaaa!! happy new year everybody....

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

Happy New year kak mie!!
:D