My SouL...


Thursday, January 31, 2008

my quality time @ home...



@ home .. 1.00am... 31.01.08 ( why i write it again, coz kdg2 time n date kt sini kan nyer betul sgt... hehe)

Assalamualaikum...

hepi good day... utk semua yg tengah membace...
today terasa lega n hepi la skit dr smlm...
biarpun arini 'perang sms' dgn my bestfren...
biar la dia nk ckp ape... bia die puas...
he always think he's always right... ARghhhh!!!
biarkanlah... malas!

so.. what hapenning 2 day...
biasa la, bile aku p ofis, there's no one..
ooo.. skrg ni tgh shoot... Gitu2 buat pilot...
n yesss... i tak involve langsung atas kesilapan sendiri...
xpela.. so i have more time to settle another things in office..
which is admin work... aku pun tgh merangka new look for our website...
itu janji ku pada company... aku kene tunjuk that is my major komitmen...
InsyaAllah... aku taknak sia2 kan lagi mase yg ade...

for this time... lets talk about meaning of L.O.V.E...
ape cinta bg kamu.. kamu..dan kamu..??
pada aku, cinta buat ku mmg susah nk cr...
lagi org mcm aku ni.. arrrghhh... hard to find the real one...
lagi merisaukan, kwn2 sebaya sume dah nk abis stock, sume dah nak kawin...
sbb tu lps ni malas nk p kenduri dah sbb nk mengelat soalan2 panas n juga mengelak dr jumpe "org Lame"... hehehe!
but pada aku.. cinta yg suci, ialah rasa sayang pada keluarga...
mane pun kite pergi... mereka no one beb...
pastu bru kenkwan yg betul2 appreciate kite...
yg benar2 tahu erti persahabatan...
tp bile melibatkan insan2 yg bukan mahu menjadi rakan...
hmmm.. ni yg susah skit...
kdg2 amat senang ucapan sayang kua dr mulut diorg ni...
sdgkan mereka tau erti sayang sbnrnyer...
kdg2 kite plak yg kecundang dan asik menagih sayang pada mereka...
tp usia + pengalaman byk mengajar...
pada aku skrg , bkn senang nk menerima ungkapan sayang dr sesiapa...
sayang aku masih pada org yg aku sayang... Only God Know...
aku tkkn biar ungkapan sayang semurah bole dilempar pada sesiapa...
aku bkn menagih atau juga penagih...
aku seseorg yg tau menghargai... dan aku juga org lain juga begitu...
so.. don play2 with word "sayang & cinta"....
coz Love is passion+journey+eternity for those who appreciate it!

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

.:: sudah ada org dihati kak mie?? :D