My SouL...


Wednesday, September 5, 2007

im stuck beb!

Assalammualaikum...

hi.. hmmm da 2 hr gak aku tak update n post anything kt blog ni... hmmm... arini aku ade cerita menarik yg diceritakan...

hmmm... utk hari2 yg lepas.. nothing much... cume menghabiskan mase dgn staff di ofis... biasa la.. da takde keje melepak je la lps keje kan... smlm byk lepak same dengan Along... new staff kt g2g2... he's nice... n cute... hehe... ok la.. dgn die ilang rase boring yg melanda... n smlm pun die banje makan n antakan blk umah... thnx... ;) angah.. my pet bro yg ajak lepak same mulenyer asik bebenor nk wat recording... tp ok la... biarkanlah... die pun ade cara sendiri nk ilang bosan sendiri... tp rimas gak la nk nunggu lame n lepak ofis... hmmm... dah terbiasa nk blk umah je...

nak dijadikan cerita arini aku bangun lmbat gile... sbb pagi2 buta kul 5 pagi, Ma n Hamka datang n print paperwork yg aku taipkan kemarin utk diorg... after settle sume kt cc dpn umah tu, kite melepak minum kt Idaman... borak citer zaman kegemilangan n huhahuha aku n ma... yela... hamka bru je join so die byk mndengar... abis lepak smpi kul 7 lbh... aduihhh!!! ngantuk gile n itulah yg membuat aku terjaga tgk jam da kul 12 tghr beb!!!! arrrggghhh.. da lambat pg keje la....!! mampus... !!! dgn mamai nyer aku terus mandi2.. siap2... kelamkabut... bile da ready... dengan selambanyer aku kunci pintu bilik... sedar2 aku tertggl benda plg penting dlm hidup aku!!! kunci tggl kt dlm!!! arrrghhh!!! jerit lagi... mcm ne ni??? aduiiihh.. fening!... nak x nak... rase nak kopak pintu sayang... duit lg!!!... sbrnyer aku mmg ade penyakit pelupa dr dulu yg selalu tertinggal kunci dlm bilik... dr dulu beb... mane je aku tggl kt KL ni... mesti terjadi kes ni... cume dulu org byk bole minta tlg, yg ni... mampus nk redah n solve sorang... pernah terjadi aku tersalah amik kunci, ingatkan kunci umah rupenyer kunci ofis aku bwk kuar.. itu lagi naya, aku stuck kt luar umah.. issshh.. susah aku nk citer .. stuck di tgh2 ruang yg amat kecil di antara pintu kayu umah dengan pintu pagar besi... alahai... kecik nooo ... aku tersepit... mase tu Tuhan jela yg tau perasaan nyer... haaa... peristiwa tu yg membuat kan aku jd terorr buka pintu paga besi tanpa menggunakan kunci... hmmm.. mcmne?? secrettt... tp korang betul2 try korek2 dlmlubang die tu, mmg senang nk bukak... sbb tu la aku rase mmg senang pencuri nk masuk umah...hahah!!! ok berbalik la yg terjadi harini... aduiihh... kunci umah terttgl dlm bilik.... nasib baik ade kunci solex yg kt paga byk... tp yg lain... kene gak minta tlg housemate aku... aku pun nak x nak kene la kuar umah gak pg keje... Adam (manager) da call ty kt mane... da lambat ni... sampi2 ofis, call housemate die ckp tak blk umah lak arini...!!!! blk umah parent kt s.alam... aduihhh.. sakit kepala... hmmm.. mmg nasib kureng ong la... kene la aku merempat jap kt ofis ni smpi ke pagi... nasib baik ade along + angah + anyer... tp ttp terkenang umah n mcm ne aku nk kopek pintu tu klu xde jln lain... n here i am, kt ofis n writing my blog n editing my my space.. heheh!!!

itu jela citer sedih ku yg stuck di ofis ni... xpe... harap esok sume nyer akan dpt di solvekan dgn ok.. doakan... hehe... ayoo.. jam di dinding suda kul 3 lbh beb... tido arr... esok nk blk umah pagi2.. coz housemate aku blk umah kul 7 pg.. kene cepat2 sbb pastu die nk gerak p keje plak... moal of the story, jgn la jd pelupa tahap cipan mcm aku, menyusahkan org je n diri sendiri... heheh!!!

ok la.. sambung bile kelapangan n ade port nk online... daaaa... nite! ups.. morning....

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

lorrr..kak mie tertinggal kunci dlm bilik?? abis tu mcm mana kak mie masuk??