My SouL...


Wednesday, September 12, 2007

salam Ramadhan...

Assalammualaikum... morning... now 10.05 am .. @ cc depan umah ... hehe...

hi... sedar x sedar... esok nk pose da... hahah! aku bole x sedar sbnrnyer... senang ckp tak tau pun esok nk pose.. aleh2 mak aku call td ckp " blk tak petang ni...." eh.. yela mmg aku janji ngn mak aku nk blk utk 1st pose.. itu mmg da kebiasaan aku... tp aku bole tanye mak aku blk " esok pose ke bu... (ibu)"..? hahaha!!!... aduihhh... so kene la aku gerak blk petang ni gak... kalu tak, tak best la nk sahur sensorg esok...

ok... sempena bulan plg mulia ni.. aku nk ucapkan selamat berpuasa pada sume... nad exspecially sbb selalu bace blog kakmie ni.. hehe.. utk views lain.. thnx.. (klau ade..) aku akan cube jdkan bulan puasa kali utk mereformasikan @ tranformasikan diri ku sendiri.. aku cube... sumenyer terletak pada kecekalan diri yg kerdil ini.. semoga Tuhan memberi sinar baru buat umatNya yg lemah ini... yeee.. aku akan cube sedaya upaya... InsYaAllah... doakan lah...

ok... ade satu benda yg aku nk ceritakan... hmmm... aku pun da tak menulis utk beberape hari jgk ni... so my life goin' fine... tp yg menarik nyer... aku ade seseorg yg baru aku kenal melalui best fren aku ma... die biasa je... selalu klu lepak pun, die same gak suke same nak mengutuk aku... cume he's polite la... nice person n die kire baik la... mase die lepak kt KL, biasa2 je borak ngn die... tp bile die da blk Kulim (he's study there) die selalu call... which is sbnarnyer aku terharu dgn die ... aa..a.. bukan terpikat yooo... terharu sbb setiap kali kami berbual die slalu mention everything just for friend... takde hal nk gayut lame2 sbb tadahal hanye utk kawan2... dan die juga mention yg die seronok kwn dgn aku.. hehe!... terharu la.. so, kire nyer sekrg die salah sorg yg terbaik ngn aku ... dan smlm mase aku tgh bersedih, die tmpat aku mengadu n die bg byk opinion pada aku .... thnx my dear fren... andai kau membaca blog ku sekarang... hahaha! im honestly write this for u men... hehe... ka..ka..ka... hahaha!

so what else ha..? ok la... esok nk pose... so... aku harap aku akan makin berubah... terus kan hidup tanpa kesedihan yg selalu mencengkam diri.. hish!! da letih ... air mate da byk membazir... hehe! well... sbb tu ade kwn yg byk memberi semangat.. thnx sgt.. sbnrnyer aku tak saba nk blk kg ptg ni... da lama oooo aku tak blk ... sejak merajuk ngn abah... sekrg da ok... so this is best time nk spent time dgn parents aku... hilangkan stress... beribadat same2... ahhh mcm2 la... the best place is with ur own family... am i rite?? yesss... good children.. hehe...

ok la... once again.. salam ramadhan... n love u all yg meng'view' blog ku ini... kelapangan anda memuaskan ati yg sering menulis ini... thnx agn...

akhir kate,

"jujur + ikhlas + sabar + yakin + percaya" - kunci @ senjata dlm kehidupan... renungkan...

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

kak mie..
kim salam kat parents kak mie ye..
:D

p/s: budak dr kulim?? mcm kenal je.. hmm.. ;)