My SouL...


Wednesday, March 26, 2008

i love my dad...

A'kum..

lame aku x online...
actually ni bru la dpt menjejak kaki ke rumah ...
hampir semggu aku bercuti...
pada mulanyer aku ke umah makcik ku di puchong sbb cousin aku kawin...
then after wedding, aku terus blk kg...
hmmm... mcm biasa la keadaan abah semakin x berapa positif....
die ngadu x bole berjalan sgt...
sedih sgt tgk keadaan abah mcm tu....
aku amik cuti sampai rabu... sampai temankan abah p berubat kt sentul..
klinik yg same abg aku berubat...
well... i love my dad so much...
bile mengenang kan mase die sihat...
aku x thn la... sbb sekrg kene tgk keadaan die yg semakin lemah...
sbnrnyer ibu cerita abah pun sedih...
mcm dah tak tahan n dah sebut2 psl mati...
ohhhh maaann.... sian sgt kt abah...
maybe sebab die dah tak tahan sbb die dah terlampau lemah...
aku hanya bole menolong... skit2...
sbb abah hanya selesa dgn ibu.. maybe sbb die malu...
malu utk dipapah... dipegang.. hanya mau ibu...
dlm hal ni.. aku bersyukur ibu masih kuat...
sabar melayan n menjaga abah tgh sakit...
aku hanya mampu berdoa... berdoa utk abah...
semoga keadaan abah ok.. n semangat abah pun x lemah...
kdg2 ibu cerita abah selalu berlinang air mate...
sedih la... abah, adik sayang sgt kt abah...
hati berbelah bagi... kene keje... dlm hati otak masih kuat pikirkan abah...
Ya Allah.... tolonglah....

nite...

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

.:: kak mie..kim salam kat parents kak mie ye..lama X jumpe diaorg.. :D