My SouL...


Thursday, March 27, 2008

today @ office... hmmm....

A'kum.....

arini aku stat keje mcm biasa...
n macam biasa jugak la aku sorg2 kt ofis...
yg lain pegi shoot "shh.. dia datang"....
well, dlm filem ni Boss jd director + leading with Aron Aziz..(ensemnyer die ni)...
pakdam jd AD, jaybon jd PA...
shah ilang.... mane ntah mamat ni pegi after crisis ngn pakdam...
sume bwk hati... tp pakdam still ade la...
shah yg ilang.... aku...?? maintain la kt sini...
lagipun byk keje kt ofis ni...
yg kt location tu melambak lagi manusia2... (ntah buat keje ke tak...tak pun menyibuk je...)

well... agak bosan sbnrnyer... disamping byk keje....
kepala pikir lg psl kesihatan abah di kampung...
td dah call ibu... ibu kate abah ok arini n bole tido mcm biasa...
alhamdulillah... aku harap sumenyer akan ok...
walau aku tau abah mmg tak kuat lg...

td tergerak ati nk call abg angkat aku ni...
lame gile x jumpe n dgr kaba... haha!
name die farouq... farouq afero la kunun...
lame dah aku kenal bro ni....
rasenyer dr zaman aku stat layan frenster....
n masetu die yg duk tego dulu...
tp yg bagus nyer awal2 lagi mengaku dah kawin...
hahaha.. then kiteorg terus stat chatting n aku terus pggl bro..
jarang gak aku bekenalan n terus pggl mcm tu...
tp yg best nyer die kelakar sgt2...
hahaha... then nk tau mane tempat pertama kami date??
haaaa.... kt hard rock cafe...
aku sms ckp tgh layan band kt situ...
sbb dr pgi la jgk ber'sms2" ngn die...
die plak bru blk dr keje... terus singgah...
n masetu aku bkn sorg... ade my bro bobby n abg boy...
then after layan situ, kitorg lepak mamak..
n dr pertemuan pertama, aku n die terus baik..
die pun jd baik ngn bob.. ok latu..
then 2nd meet, ni ngn wife sekali..
mule2 kak ayang ni muke agak garang skit.. heheh!
lame2 bru ok... baik la aku ngn family die...
pegi opn hse... lepak uptown makan...
yg best bro farouq ni n the family, rugged abis...
dah tue2 masih pki cat kuku warne itam..
budget nk mcm avril la tu.. hahahah! laki bini lak tu...
pepun, mmg aku dah lame x jumpe die sefamily...
alasan mcm biasa, fon tertukar.. ade die ckp aku lak yg ilang...
ntah la.. dlm kes ni aku x tau sape yg ilang?? hehe!
well.. hope dpt jumpe mcm biasa... yela, masing2 busy...
td mase call gelak2 setan sume kua.. yearrr die tu mereng...
last2 bru ckp bini ade sebelah tgh x sihat... pedeee... heheh!
apepun die bro yg best.. hehehe!

aku ni sbnrnyer byk yg berangkat2 ngn org...
yg terangkat pun ade... hahaha!
ntah la... nk keep in touch blk ni..
yearrr.. bz dgn hal masing2...
insyaAllah... semoga aku diberi mase utk sume tu...

td mase aku turn kejap,
bile naik bru lah aku bertembung ngn boss...
lame tak jumpe boss.. ade ke die ckp aku dah mcm kartun citer jepun..
ape makne nyer tu... heheh! cute katenyer..
mungkin sebab aku ikat rambut ke atas.. hahaha! pepe aje la...

hmmm... xtau nk tulis pe lagi...
nnt la mlm karang kt umah maybe ade idea skit yg bole dikongsi dlm journal harian aku ni..hehe!
daaaaaaaaaaa....

No comments: