My SouL...


Tuesday, April 15, 2008

hepi birthday Bobo reddd.. hahah!

Assalammualaikum..

sebelum pepe.. hepi birthday to my dear BOBO.. yg ke 37thn..
huiii dah tuooo... haaa!!! ni menandakan dah 2 thn aku x bg pepe kt die.. just ucapan je.. haha.. ok la tu.. janji ingat.. huhuhu!..

ok la.. mlm ni aku duk melepak g kt cc dpn umah..
sayang je ade streamyx kt umah tp duk pki PC kt cc ni..
bising lak tu.. saba je la..

tp xpela.. janji ilang bosang....
dgn keadaan n suasana kt umah yg juga ajak busang..
baik aku kua cr angin ku sendiri..
hmmm aku masih lg belum katam bace Novel "AAC'" ni...
tp aku pasti bwk kemana2\...
kemarin mase kt kg pun aku bwk...
tp apekan daya.. sbbkan keadaan abah yg terlalu uzur..
aku kene tolong gerak2kan die utk bergerak atas katil...
hmm sedih la.. smpi skrg fikiran aku selalu melayang teringat abah..
smpi kdg2 aku terfikir mcm nk benti keja...
tp sia2 aku dah kerja keras membina kehidapn aku kt sini..
Ya Allah.. hanya kau yg tau betapa serbasalah nye hidup ku skrg..

xpela.. semoga semua dpt memahami..
dan doa panjatku x pernah putus utk abah...

ok la.. aku xtau nk citer pe..
skrg ni aku malas nk pikir psl org lain...
biarlah ape nk jd ngn org sekeliling aku...
aku dgn cara ku... mereka dgn cara mereka..
otak ku x mampu lg utk berfikir utk mereka2..
walaupun aku tau aku dekat + tempat mereka bercerita + meminta pendapat..
tp tolong la... kite sume ade akal fikiran...
kalu dah aku cadangkan + nasihatkan... ape lagi..?

lu pikirlah sendiri.. bak kate nabil.. huhu!

cume ape yg lebih menggembirakan aku ...
2 hr ni aku temui ape yg aku ilang hmpir 10 tthn..
kwn2 lame mase blaja kt sekolah agama kt tampin...
huiii... its like a blessing beb...
timong + odie + ina Joe + liza...
n dpt dgr pekabaran meraka yg lain...
yg dah kawin + ade anak + yg dah jd balu..
yg msh senasib ngn aku... (single la..)
haioiiiiiiiiiiiiiii... mis them damn much...
itu jela yg dpt membuat kan aku senyum dr smlm...
best gile!!!
insyaAllah akan ku pergi renion tu nnt...
cantik sgt.. dkt ngn birthday aku lak tu..


hahahahahaha!

k la.. nk chow.. lewat dah... daaa...

2 comments:

Nadiah Jaapar said...

hehe..
biasa la hidup kak mie...
sabar je la..
;D

p/s: happy birthday to angah.. :D

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.