My SouL...


Thursday, May 1, 2008

Song about me.. hmmmm

Assalammualaikum...

esok cuti... hehe selamat hari pekerja...kepada mereka2 yg gigih bekerja..sperti aku..(ceewaaahh)... ni la mase utk rehat sepanjang ari..

hmmm.. last 2 days aku mengharungi hari2 yg x best.,.. arrrghhh...
x selesa.. sakit perut.. waktu2 ni la plg aku malas nk hadapi...
tapi ape kan daye.. ni lumrah menjadi perempuan.. bkn pondan! haha!

hmmm... arini aku nk citer psl aku..
yess.. i know.... yela maybe aku dah cerita sebelum2 ni..
tp nk citer.. lantak arrr... dah ni blog aku.. heheh!

ok.. ok.. ape erk nk citer.. well.. just a simple person with a very simple life...
asal n9, dah 5 or 6 years duk Damansara n keje sini..
mule2 duk kt penthouse a.k.a asrama bg sape yg bekerja kt situ...
sume lengkap... dan xyah bayar satu sen pun...
aduhhh... mmg kaya raya la mase tu..
sume boss tanggung arrr... astro.. streamyx..
sume lengkap dlm bilik sendiri..
mmg hidup senag je... takyah nk pikir byr sewa n byr bills...

then after 4 years, aku pindah nk duk sendiri... tp still keje tmpt yg same..
cume dah x tggl kt penthouse a.k.a ofis tu la...
then mule hidup berdikari...
mule p sewa bilik @ damnsara perdana kt condo yg amat canggih la...
then owner umah tu buat hal...
then cari la aku umah lain...
kali ni cr umah terus...
then dpt la umah condo yg biasa2 je.. tp ok la..
janji ok n selamat nk duk...
mule2 lepak sorg... ade la aku ajak sape2 ajak lepak teman kan kdg2..
tp pada basic nyer aku tggl sorg...
hmmm.. lame2 boring n pikir mmg la aku xleh tggl sorg..
so... aku sewakan bilik2 yg ade...
then masuk la 2-3 org... mule dah elok bertiga...
tp kwn baik aku minta tlong nk crkan bilik utk awek die..
so aku dgn tgn terbuka.. bg la duk ngn aku n sebilik ngn aku lg...

lame gak la aku tggl sini.. dah nak hampir sethn... ok nice..
tp ape yg bole ckp, mmg byk perubahan yg drastik aku kene hadapi...
byr bills.. byr sewa... uruskan sume psl hal2 umah...
hmmm... a lil bit complicated... but its fun coz ko buat utk diri sendiri..
rase mcm dah ade tanggungjawab sendiri... which is good la kan...

n sejak duk umah ni.. aku mmg jarang kua..
kdg2 bole x kua smpi berhari2...
cuti mmg lepak umah...
kua jugak la.. tp klu ade yg nk amik kt umah.. name nk kua sendiri xde la..
kecuali nk beli brg umah.. kene la kua...
selebihnyer... mmg kt umah.. tgk TV.. layan internet...
ape lagi... sume dah aku lengkapkan dgn titik peluh sendiri...
well, bile duk sini aku la nampak harta sikit2.. hehe..
bak kate jurujual perabot tmpt aku beli..
untung ooo sape kawin ngn u.. xyah dah beli brg...
u punyer sudah lengkap maaaa... hehehe! ye arr tuh...

tu psl kehidupan la.. abt living life...
ape lg..? friends... ?? ramai.. dr zaman sekolah ... sampai la zaman POli...
ramai sgt la... sume still keep in touching2...
ade yg hilang tu xleh nk wat pe la..
kwn2 yg lain.. dr profession kerja industry yg same adela ...
internet..?? hmmmm ramai gak... tp mcm-mcm tu jela..
tp ade la a few jd kwn baik terus..
as long bole jd tmpt bercerita + luah kan ape yg terbuku... ok la..
u can n i can be a good friend..InsyaAllah.. try me.. hehe!

alamak.. forgot sumthing...jap.. to be continue..

No comments: