My SouL...


Tuesday, May 13, 2008

hari-hari yg indah... InsyaAllah...

Assalammualaikum....
buat hadirin hadirat sekalian...
berdirinya saya...?? ohh.. berdiri ka..?? hehe
ok... just joking... hmmm... lame aku x mencoret ape dlm blog ku ini...
been bz n rase sakit ati yg lepas masih membara lagi...
well, byk perkara yg berlaku lately ni... macam2....
tapi bak kate boss, kesabaran senjata utama...
bersangka baik.. n selalu berfikiran positif...
itu lah yg selalu dipesan oleh boss ku...
hmmm... masih tak terlambat utk wish die...
happy birthday to my dear Boss... yg ke... hmmm i think he turn to 39 ...yaaa...
yela... die lahir 12 mei 1969.. tul ke aku kire..??
apepe pun, die selalu nampak mude dr umur sbnr... still cool... hehe!
otai mmg begitu... he's very nice... dan die idola bg siapa yg mengenalinya...
haaa.. i love my BOss.... hepi b'day again...

actually arini aku bru pulang dr kg...
haaa.. biasa la... blk lmbt klu x kene sound x sah...
haha... n bile dah makin 'mude', dah sebut2 soal kawin...
arrrrrr.... plssss.... atas aku ade 2 org lg yg belum kawin...
n plsss la pada kawan2 ku sekalian...
plsss stop ask me abt 'kawin2' ni....
bukan bengang tp rimas n rase rendah diri...
tp aku percaya setiap ketentuan-Nya...
pasti ade utk setiap umat... InsyaAllah...

blk kg, klu mule2 mmg gabra... but lame2...
aku hepi bile disamping abah n ibu....
walupun abah x sihat... tp kali ni die bertambah ok dr dulu...
dan plg nampak die ok, die dah solat semula...
Alhamdulillah...Alhamdulillah... Alhamdulillah...
kepada -Nya aku bersyukur n insaf selalu... i hope...
(hallamak... tibe2 basah plak keyboard ni..)

k la.. ape yg berlaku... hmmm not much...
menjalani kehidupan sperti biasa...
dikelilingi oleh org2 yg same...
mungkin kadangkala terisi dgn yg baru... hmmm... tp same aja...
aku hepi selalu... dan aku harap org lain juga hepi...
hepi2 like superstar...
terbaru aku tgk ironman... dgn membe a.k.a jiran ...
best gile!... blk rase nk terbang mcm ironman...
buat pojit!!! aku dah tgk ok... but Boss shouldn't know abt this.. hahah!
xpela.. nnt pandai la die beli DVD mcm biasa.. huhu!
lain2... aku juga agak hepi coz x lame g , insyaAllah... hari mude ku akan mnjelma...haha!
its just a no... ok... im still young n dangerous..huh!

No comments: