My SouL...


Monday, May 5, 2008

great weekend...hepi2 like superstar!

Assalammualaikum... cerita ku bermula dgn kalimah yg bermakna.. InsyaAllah..

"hepi2 like superstar.." ungkapan yg dikeluarkan oleh sahabat ku pazan...
aku suke gunakan bile aku mmg sedang hepi.. hehe!

hmmm... aku selalu tersangkut2 dlm bercerita.. haha!
ntah ape ape ntah yg nk tulis pasti tersekat bagai ade yg x kena..
xpela.. bg sape yg pening, cr la penawar sendiri...
yela .. kadang2 otak jamm sbb byk sgt benda nk kene pikir...

well.. mggu aku sepatutnya blk kg...
tp last minit aku cancel n dgn selambanyer aku call Ibu ckp x jd blk..
hah!... aku dah agak... mesti kene marah... huaaaa...
yela.. bak kate Ibu " ko ni dik, macam Koleng...!!"
hmmm... aku pun menghabiskan mase kt umah je.. as usual..
bak kate En.Nal, bg nickname "ciksukelepakumah" hehe!
mmg la.. aku keje Isnin-Jumaat... bole dikatekan kerja pun agak x menentu...
kadang2 bkn ikut sgt time ofis hours... ade kene setel.. stay back lagi..
so... bile tibe ari sabtu, mmg aku manafaat kan nye sebaik mungkin...
REHAT..!! klu cuti umum pun mcm tu... aku cube elak utk bkerja on holiday...
penat... kite kerja mcm ne pun.. rehat tu penting.. hehe!

tp sejak dah tak lepak dgn budak2 Uptown...
aku byk menyendiri kt umah je..
yela.. sume dah lengkap.. ape lagi..??
x guna rugi... hidup ku bagai x tenteram tnpa internet...
pernah cuti smpi 3-4 hr... sedar2 aku x kua umah langsung.. huh!
mmg kaki duk umah la.. tp xpe.. jimat n aku hepi bile duk umah..
zaman lepak2 ni rase nyer masih menebal cume dah kurang la skit..
mungkin ade byk lg tanggungjawab aku kene pikir skrg ni...

tp arini... aku mmg hepi... sbb aku kua n jumpe Nadiah n suaminya tercinta Along @ sunway piramid...
kedua-dua pasangan bahagia ni... klu nk tau, akulah match maker diorg ni.. hehe!
plg best sekali... melayan anak diorg yg amat comel n tembam n sihat..
Idlan.. haha.. today bak kate Nadiah, Idlan have a new mama.. me la!
hepiiiiiiiiiii sgt.... cume syg, ade lg satu pasangan bahgia , adeq + oldskol x dpt join coz oldskol keje... sian.. dah ade Arman ni (diorg nyer baby) keje mesti lebeh.. hehe!
apepepun, tiada kate dpt menggambarkan hepi nyer aku arini...
dpt lepak n terubat hati tgk anak Nadiah...
ni smpi duk tggu nadiah uploud pic-pic td...
lagi satu, dah lame gile x pegi Piramid...
tau-tau dah jd besar gile... aduhhh.. penat berjalan..
tp tula.. x sedar.. sbb Idlan tu comel sgt.. ilang rase penat...

hmmm... best nyer klu dah berfamily..
ahhhh... terlebeh sudah... k la..

nite!

No comments: