My SouL...


Tuesday, August 28, 2007

hmmm... arini....

Assalammualaikum...

hye... sebenarnyer letih skit arini.. yela sbb pegi keje kan.. hehe... sampai2 ofis buat kerja ape yg patut n betul setting internet kt pc ofis... huh!! ntah setan gondol mane tak reti tekan, x ble plak nk buka log in internet... but kerana kepakaran yg ade... ok da....

so... ape lg utk arini... kerja macam biasa.. selesai kan ape yg tak tak selesai.. make some phone calls... ok.. arini blk awal skit n pegi potong rambut jap... eiii..eii... best.. jefri my hairstylist mmg trror... the result was awsome... thnx.. so.. pulang la beta dgn rambut yg sungguh cantik nyer... hahah! perasan!... tp kenapa ntah tergerak arini nk jalan2 kt dlm ikea... duit kan nyer ade... upsss.. lupe... td beli dvd.. blk ni nk layan la kire.. hehe... so sambung blk jenjalan kt ikea... bkn wat pe pun .. tp mmg aku suke tgk brg2 kt situ... sambil calculating klu bole beli bila ade sen nnt... hehe... but satu anda perlu tahu, not everythin' in ikea is good... so... try to find a good quality in ur product k... apepun inilah 1st time kuar ikea tanpa beli ape2... then jln2 ikano... pun layan mata jela... pastu bru aku perasan, arini satu ari tak mkn beb, so p la kt my fav place ... TEPAYAKKI... hehe... nk beef takdelak, so terpaksa order chicken... hmmm ....errkkkk!!! Alhamdulillah... syukur nikmat.. kenyang... hehe...

ape lagi arini... takde pe...haaa!! lupe lak... n 1st time jgk arini aku naik bus tak baya tambang... hahaha!!! bkn jahat k... tp da tergesa2 n org ramai dlm bus... ala... sekangkang kera je nk balik depan tu je... haha... thnx abg bus ( klu die perasan la..) aku pikir2 klu la aku ni mat2 bangla da tentu kene jerit " hooooiii!!! baya la gundu!" hahaha... thnx aku dilahirkan sbg anak tempatan... hidup melayu... yeaahhh ... merdeka!! aku bebas tanpa membayar tambang ... hahahah!!!

ape lagi... takdepe la... biasa2 je.. ni kt cc... tgh tulis blog utk arini... ntah le sejak da tulis ari2 ni, syok plak... lagipun ok la... lps mkn byk, aku kene jalan gak... tp takleh la lewat sgt, nnt blk sensorg beb... but then, what im realized today... aku berjalan + layan diri + makan .. sume sensorg... ok gak la... tak yah tggu org n org takyah tggu aku.. ikut suke je... haha... ilang gak rase bosan yg tgh melanda diri ni... lagipun aku perlu buat benda2 berfaedah kan... iaitu.. berjalan2... kenapa diorg tak buat beach ke tgh2 KL ni... da tentu aku da p lepak2 situ... hmmm... teringat plak acoi ajak merdeka kt tioman... hmmm... ikut at i nak sgt... tp... xnak arrr... klu nk tau, senakal2 aku ni...(nakal ke..?) setiap merdeka ke , new year ke... mesti blk kg.. tak pun join kenkwn buat berBBQ... tp sejak kwn2 da beranak pinak ni... bwk da hal masing2... so selalu nyer aku blk kg jela... so... kene pikir pnjang gak ni nk ke tioman tu.. walaupun perjalanan ditanggung halal... tp... entah la... da pegi dgn ex kakak angkat aku...hmmm.... xpe... pikir lg mieee... hehehe...

so ape lagi... haaa... td ade call my pet sis Mis Nad... alamak siannyer dgr suara mengalahkan nenek ella n the boys beb... hehe... tak baik aku... hmmm.. utk nad tersyg n baby dlm perut tu... tk cre ok... rehat bebanyak...

ok la... aku nk blk arr... arini cc mcm ramai je... tak best la nk wat2 ayat kt sini dgn lebih lame... so.. xpe.. esok aku nk sumthin' tau... hmmm... bukan kerja haram... halal punyer... pagi2 esok kene pegi cheras utk find out benda bru ni... InsyaAllah klu ok, ni kire side income utk diri aku... doakan k... thnx... (ade ke yg bace ni..? ) haha...

ok la.. da bape kali ok da ni... chow dulu... hmmm... bdk yg cc ni cute la tp rambut tu kene adjust skit...hahaha!! tata! muah...

to be continued...

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

naik bas X bayar tambang?? hehehe..nakal gak kak mie ni eh.. :P

p/s: teruk sgt ke suara nad masa kak mie call tu?? malunya..tapi mmg Xde suara la hari ni..semuanya tersumbat.. :(