My SouL...


Friday, August 31, 2007

hmmm... sambung lagi for today... Merdeka..??

Assalammualaikum...

hye... (klu ade yg bace la..) hehe... ok... aku da terlampau bosan kt umah... housemate xde.. astro rosak..arrrghhh.. bosan... bape kali nak kattam tgk DVD yg same kt umah tu... nk kuar malas... and in the end.. aku mmg keseorangan kt umah td... tp aku bzkan diri kemas satu umah... bilik n sume la segenap ruang yg ade kt umah tu... then masak td simple je goreng telur... what else...? xde pe... pastu da mlm2 begini aku memberanikan diri pg CC ni... haaaahhhh!!! bosan nyer pasal...

tp sbrnyer biasa je td... sbb sejak beberapa menjak yg lalu im used to it to be alone... so.. td just fine... takde la tension duk sorg... tp.... tgh sibuk mengemas, tepat kul 12 ... berdentam - dentum kedengaran dr luar umah... waaahhh!!! hebat n meriahnyer org2 kt luar tu eh... dan aku?? nk tgk pun xnampak... dgr je la dgn sedikit sakit ati nyer... hehe! but mlm ni bile dgr ERA, mybe mlm ni khas utk merdeka, diorg putarkan lagu2 old skooll beb... hmmm... so tak la bosan...

ape lagi... after mengemas ... aku memasak.. mase makan aku tgk DVD yg da pun aku tgk sblm ni... then... arrrgghhh ... bosan jgk akhirnyer... haaa... otak aku da terfikir td mase kt ofis, aku tak abis edit blog ni... so... aku siap2 then here i am again.. in this cool CC writing & editing my blog... n suddently aku nampak faizal (one in da milion ) lalu belakang aku... hahaha... x sangka.. die pun lepak n abiskan mase kt cc mlm merdeka ni... die duk area ni ke..? kalu la die tau aku suke n minat kt die.. ohhh... hahaha!!

hmmm.... sbnrnyer i want to sumthin' different tonite.. tp ape ntah.. idea ilang la... sbnrnyer kt sini bising skit org main games... tp tula... agaknyer Nad sorg je kut yg bace blog aku ni... xpe la... nnt ingt nak paste kt myspace n my frenster... so.. my others friends bole la lapangkan mase bace... (klu diorg nk bace..haha) hhhmmm... what else to write... xde pe la... bosannyerrr...

ok la... and again .. heppy merdeka! c u when i c u... *muah* titos...

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

kak mie gi CC pepagi ni X takut ke sorang²?? nak jalan kena cari tmpt yg ramai org..Xde la bahaya sgt..

kenapa kak mie X keluar sambut merdeka?? kata nak balik sentul?? sambut ngan kak ayu..kan seronok.. :D