My SouL...


Friday, February 1, 2008

tipah tertipu...

@home.. (aku ditipu kate cuti so melepak arr kt umah) 3.50pm .. 1 february'08...

Assalammualaikum...

sebelum ape2... aku nk ucap Selamat ari jadi buat abg CD ku tersyg...
yg ke berapa.. ooo.. die bwh Bob sethn so thn ni die dah 36thn arrr..
haha.. da tuaaaa... yehaaa... i love u my bro...

me & abg CD... mase ni tgk die tgh record his album Bara:Rasa...(long time ago)
tgk die buat keja... mmg teliti gile.. i will support him 4ever...


k... harap abg CD will bace blog gue ni... hehe...


ok.. arini aku kire tipah tertipu arrr...
hsmate gue K.lin.. (arrrghhh)... sudah tipu aku kate arini cuti...
aku pun apelagi.. mlm td dgn tak tido.. pagi bgn lambat..
bkn pagi tp tghr terus.. tau2 arini rupenyer keje.. arggghhh!!!
rupenyer arini cuti Hari Wilayah!!! ape yg aku sengal sgt ...
aku kan kt area PJ.. PJ laaa!!! x reti2 ko tu area selangor!! bkn KL...
call k.lin die tgh bersuke ria kt The Curve...arrrghhh,....
free2 je arini aku cuti....
xpela.. xleh nk salahkan k.lin... sbrnyer aku yg salah...
k.lin pun x perasan yg aku ni keje area PJ...
die ingt aku same ngn die.... hahah!!
xpe..xpe.. misunderstooddddd..... hahaha!!
xpe... mlm ni mybe die nk banje karaoke... haha! padan!

so... ape lgi ini hari.. xde pepe la...
duk umah... kemas umah ku lovely ni..
kemas bilik yg pada aku kemas mcm ne pun masih bersepah gak...
aku nk umah mcm eric leong tp x dpt2 gak...
tkkn aku nk p audition Deco Bersama Eric tp utk supprise kan diri sendiri..hahah! gile!
xpe la.. buat la mane termampu.. bkn sape nk tgk pun..
plg2 k.lin je la... hsmate sendri...
tggu jela bile dah berlaki nnt ( maksud aku dah berkahwin secara sah laa...)
bru la nk hias bilik cantik2, then laki blk keje pun hepi... hehe.. berangan.. InsyaAllah....
haaa... merepek aarrr...

antara visual my home sweet home... hehe..
ok la... nk sambung kerja2 umah n nk masak le plok...
nnt klu ade lg idea nk tulis peee..
aku smbung g mlm nnt... sah2 esok cuti bole tido lmbat g...
ahahahah!! apadaaaa...
daaaaaaaaaaaaa....

No comments: