My SouL...


Thursday, February 7, 2008

holiday....

@home.. 7.00am .. 6Feb'08...

Assalammualaikum...

hye... kjp g lps setel tulis blog ni..
aku akan grak p umah my bro kt sentul...
hmmm.. terpaksa sbb nk kene amik ubat utk ayah aku...
sbb abg aku x blk raye cine ni...
aku plak akn bercuti panjang smpi monday...
walaupun sbnrnyer aku xtau kedudukan aku sbnrnyer skrg kt tmpt kerja...hmmm...

aku byk setelkan beberapa perkara 2-3 hr ni..
smbil pening mncari bdk umah bru.. yela..
klu xde, aku gak kene setelkan bhgian yg xde utk byr duit umah...
tp after few days, Alhamdulillah...
arini td petang, aku dpt hsmate baru...
mmmm... menepati citarasa yg aku cari...
sampi tgk die pun, aku diskaun bg die sewa RM300 je sbln.. (klu x RM350)
lagipun die bwk bodyguard la... bkn takut... mls nk ckp panjang...
tp apepun, aku bersyukur sgt sbb die msuk awal sblm aku kene byr duit umah this mid of Feb...
so, hal umah back to normal n aku harap kali ni x bwk problem n kekal lame..
InsyaAllah...

cume skrg ni ape yg aku kene pikir...
psl kerja... arrghhh... Oh Tuhan..
bagi aku kekuatan utk sume ni...

hmmm... xpela.. InsyaAllah...
aku harap sume akan kembali normal...

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

banyakkan bersabar ye kak mie ttg kerja tu..
insyaallah Xde apa²..
:D