My SouL...


Wednesday, February 13, 2008

maybe this is the way....

Assalammualaikum...

x berkesempatan lg nk menulis 2-3 hr ni...
byk sgt yg berserabut di kepala..
tp last2... aku memilih tuk x lagi pening2 kan kepala..
mungkin ini satu petunjuk utk aku mulakan hidup bru...
mungkin ini satu dugaan utk aku...

well... utk tidak merunsingkan kepala..
aku jumpe membe2.. berbual2 ttg perkembangan skrg...
mcm smlm jumpe ade sorg bro ni..
then die byk bg nasihat n nasihat jgn amik langkah terburu2...
so.. apepun kene pikir masak2...
bukan senang utk buat sesuatu keputusan yg mempertaruhkan mase depan...
dan arini aku lepak plak dgn membe same blaja dulu..
wan chinoz... hmmm... byk jgk aku learn dr die arini..
n td p la melawat umah die.. mmg cantik!
kalah eric leong... hehe!

well... apepepun, dr ape yg aku byk pikirkan...
mungkin sampai masenyer utk aku mulakan langkah bru..
yela.. mcm aku ade ckp ngn wan td...
aku nk cube build up satu komuniti bru..
ciptaan aku... wan pun ade propose idea td..
biasa.. otak xde pikir lain.. modelsss.. hehe!
nnt.. aku kene wat research lagi..
aku kene pikir ape yg sebenrnyer aku nk wat..

so.. nite is gettin' old..
n im so sleepy... nk titon..
mybe today mood ada lari skit..
xtau la.. mybe sbb mkn byk! hehe...
dah malas nk pikir berat2 lagi...
we go with da flow bebeh!

daaaaa....






pic terbaru dr gue.. hehe.. mase boring2 n melepak di dpn TV..

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

hi kak mie..
kak mie nak amik langkah baru??
maksud kak mie??
kak mie kerja lagi X ni??