My SouL...


Monday, February 18, 2008

Alhamdulillah...

Assalammualaikum...

1stly.... Syukur....
sumenyer atas berkat kesabaran...
akhirnya keadaan yg ku harapkan kembali seprti biasa...
sessi meeting with my manager berjalan lancar...
n kami saling bermaafan terutamanya aku..
yela.. sume ni bermula dr aku...
apepun.. aku bersyukur...
kerana kedudukan aku terus kukuh....
cume kerna terleka... hanyut...
apepun... kesedaran tiba tepat pada waktunya...
besar pelaburannya nk memujuk boss ni...
hahah!.. kami berbincang 2 mata td @ starbuck..
xpela... sesekali... janji settle...
hehe....

k la...
sebenarnye aku ade projek haram skit...
mungkin kalau hasilnya menakjubkan...
akan ku paste kan pic2 hasil tu dlm blog ni...
heheh... tggu la...

ok daaaaaaaaaaa......

1 comment:

Nadiah Jaapar said...

alhamdullilah semuanya ok..

p/s: project haram apa tu kak mie?? nak tau gak.. :D